donderdag 7 maart 2013

Vierde dag op het resort

Om shantih,

Om 8.30 uur opgestaan en mijn ochtendmeditatie gedaan.
Daarna naar het ontbijt. Kamala was daar al op haar laptop aan het werken.
Heerlijk gegeten.
Na het eten was er weer een yogales.
Daar samen met Kamala naartoe gegaan.
De yogales was in grote lijnen weer hetzelfde als gisteren. Voelde goed aan, wel kwam ik erachter dat ik toch wel een stijve hark ben en dat ik moeite heb met rechtop zitten.
Dus dat is iets om weer aan te gaan werken, thuis oefenen met tegen de muur aanzitten.
Ook mijn gewicht moet omlaag, dus ook dat is een punt om thuis aan te gaan werken.
Op mijn voeding letten en wat meer gaan bewegen.
Er is dus werk aan de winkel!!

Na de yogales samen met Kamala een kop koffie gedronken op ons gezamelijk balkon.
En na de koffie was het al weer tijd voor de lunch.

Na de lunch ben ik op mijn blog gaan schrijven, hoe de eerste dagen zijn verlopen van de reis.
Ik vind het leuk om voor mijn blog te schrijven.
Het is ook leuk om later weer terug te lezen.
Na het schrijven van mijn blog ben ik gaan douchen en was het al weer tijd voor de behandeling.

Het was dezelfde behandeling als gisteren, weer met kruidenwater overgoten, wat een uitvinding.
Tijdens de behandeling aan het dagdromen om thuis ook zo'n tafel aan te schaffen en ook van deze behandelingen te gaan geven.
Wie weet komt het het ooit nog eens van!!

Na de behandeling op mijn balkon, met prachtig uitzicht, in mijn dagboek gaan schrijven en de folder die we gekregen hadden van de dokter over Ayurveda doorgelezen.

En zo was het al weer avond geworden, dus weer dineren in het restaurant.
Na het eten nog wat mailtjes gestuurd naar Tom en Tijs en naar pa en ma daarna nog avond meditatie gedaan en om 22.15uur gaan slapen.
Welterusten.

Lieve groeten Bhavandeep. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.