maandag 25 maart 2013

Achtste dag op het resort.

Om shantih,

Heerlijk geslapen om 7.30uur opgestaan en ochtend meditatie gedaan.
Daarna aankleden en samen met Kamala naar het restaurant gegaan om te ontbijten.

Na het ontbijt samen naar het strand gegaan en daar heelijk gezwommen in de woeste zee. Ook nog een tijdje in de zon gelegen om bruin te worden, maar ik werd rood i.p.v. bruin ondanks dat ik me had ingesmeerd met factor 20.

Na het bezoek aan het strand nog even naar het zwembad gegaan en daar nog wat gezwommen en in de schaduw op het strandbed een dutje gedaan.

Inmiddels was het al weer tegen vieren, dus tijd voor een behandeling het was dezelfde als gisteren. Weer met olie overgoten, echt een verwennerij.

Na de behandeling op het tablet, wat ik van Tom mee mocht nemen, skype geinstalleerd.
Zodat ik misschien een keer met de jongens kan skypen.

Tijdens het avondeten nog met Kamala gesproken over mijn slaappatroon. Ik slaap best wel lang en tussendoor, zoals vandaag bij het zwembad.
Dus gaan proberen met wat kortere nachten de dag zien door te komen en als ik overdag de behoefte heb om te gaan slapen is het beter om een wandeling te gaan maken.
Dus weer wat om aan te gaan werken.

Na het eten naar mijn kamer gegaan en daar de avond meditatie gedaan en om 22.15uur gaan slapen.
Welterusten.

Lieve groeten Bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.