maandag 18 maart 2013

Zesde dag op het resort.

Om shantih,

Om 5.30uur werd ik voor het eerst wakkker.
Het laxeermiddel wat ik gisteravond in had genomen begon te werken het spul deed goed zijn werk.
Tot 8.00uur een paar keer naar de wc geweest.

Na mijn ochtend meditatie samen met kamala gaan ontbijten, ik heb een licht ontbijt genomen met rijstepap en wat thee.
Na het eten een kop koffie gedronken op ons gezamelijk balkon. Toen de koffie op was elkaars rug ingesmeerd met zonnebrand.
Kamala zei dat het insmeren van haar rug goed aanvoelde, dus in de toekomst gaan masseren is een goed plan.
De gedachten kwamen gelijk op om een cursus sportmassage te gaan doen en een massagetafel aanschaffen om alvast te gaan oefenen.
Dat is een mooie gedachte om uit te gaan werken als ik weer terug in Nederland ben.

Na de koffie samen naar het zwembad gegaan, daar was het heerlijk relaxen met fijne ligstoelen en op de achtergrond het geluid van de ruisende zee.

Toen we terug kwamen van het zwembad nog wat in mijn dagboek gaan schrijven en daarna was het al weer tijd voor een behandeling.
Dit keer een lichte behandeling.
Eerst van top tot teen ingesmeerd met massage olie en mijn hele lijf gemasseerd.
Daarna werd heel mijn lijf ingesmeerd met een modderachtige kruiden substantie en ook mijn gezicht werd daarmee ingesmeerd dat voelde wel een beetje vreemd aan.
Zo een tijdje gelegen. Toen werd ik onder de douche gezet en werd ik helemaal afgespoeld. Voelde heel goed aan.
Na de behandeling samen met Kamala onze ervaringen uitgewisseld van de behandeling.

Rond de klok van 19.00uur gaan douchen en daarna gaan eten met Kamala.Tijdens het eten was er een goochelaar die leuke trucs kwam doen bij ons aan tafel.
Ook nog een lesje hardop denken gehad van Kamala, verteld dat ik vandaag de gedachte had om een cursus sportmassage te gaan doen en een kamer vrij ga maken om daar te gaan masseren.

Zo was er weer een dag voorbij op het prachtige resort.
Op mijn kamer nog 16 rondes japa meditatie gedaan en om 23.45uur gaan slapen. Welterusten.

Lieve groeten Bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.