vrijdag 15 maart 2013

Vijfde dag op het resort.

 Om shantih,

Deze dag heerlijk uitgeslapen tot 13.00uur.
Om 9.00uur was ik wakker om naar de w.c. te gaan ik voelde me toen nog erg moe.
Toen ik om 13.00uur wakker werd voelde ik me al een stuk beter.
Eerst lekker gedouched daarna mijn oefeningen gedaan dit keer met mijn rug tegen de muur om rechtop te zitten.

Na de oefeningen naar het restaurant gegaan en mijn tablet meegenomen.
Tijdens het eten mijn mail gelezen.
Ik had mail van Tom en Tijs dat ze in Nederland volop aan het schaatsen zijn.
Mijn ex partner had er leuke foto's bij gedaan van de jongens op de schaatsbaan.
Daar werd ik erg blij van, het deed me goed de jongens weer te zien.
Ook van pa en ma een mailtje gekregen dat alles goed gaat.

Na het eten terug gegaan naar mijn kamer en daar wat gaan lezen in de folder over Ayurveda.
Na een uurtje lezen stond Kamala voor de deur en zijn we samen een kop koffie gaan drinken.

Inmiddels was het weer tijd voor een behandeling.
Deze behandelingen zijn voor ons altijd rond de klok van 16.00uur.
Dat is een mooi tijdstip zo ruim voor het eten en in de tussentijd dat de behandelingen waren werden onze kamers schoongemaakt.
Prima planning.

Na de behandeling een uurtje wat gelezen, daarna gedouched en samen met Kamala gaan eten.
Ik moest een lichte maaltijd nemen, want ik had van de dokter een laxeermiddel gehad dat ik vanavond na het eten in moest nemen.
Zodat ik morgen tijdens de behandeling ook van binnen schoon ben!!
Dus wat soep en rauwkost op en wat rijst.
Toen wilde ik nog een toetje nemen, maar Kamala zei, al wat er in gaat moet ook weer uit.
dus maar geen toetje op.
 
Na het eten naar mijn kamer gegaan de stroom was uitgevallen.
Ik kon geen warm water maken om het laxeermiddel in te nemen, dus wat gaan lezen en na een klein kwartiertje was er weer stroom.
Toen het laxeermiddel ingenomen met warm water en weer gaan lezen.
Ik dacht dat het laxeermiddel wel snel zou werken, maar om 23.30uur voelde ik nog niks , dus toen mijn avond meditatie gedaan en daarna gaan slapen. Welterusten.
 
Lieve groeten Bhavandeep.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.