zondag 24 februari 2013

Tweede dag op het resort.

 Om shantih.

Om 8.30uur opgestaan mijn ochtend meditatie gedaan.
Daarna samen met Kamala ontbeten. Na het ontbijt was er een  yogales. Ondanks dat het voor beginners was, was het pittig echte asana's.
In het begin was het echt zwaar ik begon er van te zweten.
Ook waren er tussendoor lichte oefeningen en ontspanningsoefeningen dat voelde vertrouwd aan.
Na de yoga voelde ik me wel een stuk beter, want toen ik vanochtend opstond was ik heel moe.

Na de yoga lekker gedouched, daarna heeft Kamala me het zwembad laten zien en een naastgelegen resort dat van dezelfde onderneming is.

Ik ben daarna naar het strand gelopen voor een mooie wandeling. Nog bij een Christelijke gebedsruimte geweest en daar met 2 indiase mannen staan praten ze vroegen waar ik vandaan kwam en wat voor werk ik deed.

Daarna weer de berg op gelopen, want ons resort ligt op een bergwand.
Dus als je naar het strand wil moet je als je terug komt veel klimmen.

Toen ik terug kwam was het al weer tijd voor een behandeling. Eerst nog naar de arts de bloeddruk en de pols opgenomen en daarna de behandeling.
Het was dezelfde behandeling als gisteren. Het was zeer ontspannen en met het overgieten met olie op mijn voorhoofd viel ik bijna in slaap. Na de behandeling in mijn dagboek gaan schrijven er gebeurt veel op een dag dus moet ik het goed bijhouden.
Na het bijwerken van mijn dagboek heerlijk gaan douchen. En daarna eten, er was live muziek in het restaurant tijdens het eten.

Kamala vroeg nog of ik mee wilde doen met de meditatie sessie s'morgens om 7.30uur. Ik wilde dat wel , maar haar advies was om het niet te doen omdat je dan in hun energie komt en dat is niet de bedoeling, dus de les voor mij was. Blijf op je eigen pad.

Zo was de tweede dag alweer voorbij op dit prachtige resort.

Lieve groeten Bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.