dinsdag 29 januari 2013

Eerste dag op het resort.


Om shantih

Om 8.30u opgestaan heb als een blok geslapen. Na het ontbijt moesten we naar de dokter voor een intakegesprek. De behandelingen werden gepland en daarna hebben wij een lekkere kop koffie gemaakt op onze kamer. Kamala had een dompelaartje meegenomen, zo konden we water koken en met oploskoffie heerlijk een bakkie zetten (een slimme meid is op de toekomst voorbereid).

Na de koffie gaan lunchen en na de lunch was er een lezing over Ayurveda. Samen met Kamala daar naartoe gegaan. Het was moeilijk voor mij om alles te volgen, want alles was in het Engels en ik kon niet alles verstaan.

Na de lezing was het zover de eerste behandeling stond op het programma. Eerst kreeg ik een kruidendrankje te drinken daarna begon de behandeling. Het is met geen pen te omschrijven hoe dat voelt, je drijft bijna in de massageolie en je wordt van top tot teen gemasseerd heerlijk. En dan denk je dat ze klaar zijn. Ik was al ontspannen, maar dan gaan ze met een straaltje warme olie over je hoofd, en kwam ik in een nog diepere ontspanning. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar het was geweldig. Na de massages ,dus na afloop, cocosmelk gedronken en nog heerlijk na genieten. Dit was al een feest en dan te bedenken dat dit pas de eerste behandeling is er komen er nog 12!!!!!!!!

Je mocht je 1 uur na de behandeling gaan douchen en daarna zijn we gaan eten. Dit keer met live muziek op z’n Indiaas. Het eten was weer verrukkelijk. Je bent hier op  het resort echt in een stukje paradijs op aarde. Overal waar je kijkt om je heen is het prachtig.

Lieve groeten bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.