zaterdag 21 september 2013

Laatste dag, terugreis naar Nederland.

Om shantih,
 
Om 7 uur op gestaan en gaan ontbijten.
Na het ontbijt de koffers ingepakt en om 9 uur vertrokken uit Allahabad.
Het was nog 2,5 uur rijden naar Varanasi, maar we hebben er 6 uur over gedaan.
 
Kamala wilde nog iets kopen voor Jagir en Bhajanpreet, dus aan de gids gevraagd of hij nog een texielwinkel wist.
Maar wat bleek nou werden we weer naar zo'n commercieele instelling gebracht.
Was wel een prachtige winkel, maar veel te duur.
Ik nog wel een sjaaltje gekocht voor ma en voor mezelf als aandenken aan deze reis een geweven doek met daarop een afbeelding van Krsna en Rada.
 
Toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan de terugreis ging nu echt beginnen.
Ik had wel zin om weer naar huis te gaan, wilde de jongens weer graag zien en mijn ouders.
 
De terugreis verliep vlekkeloos.
In totaal hebben we er 30 uur over gedaan vanaf Allahabad naar Langeweg.
Jagir stond ons op te wachten op schiphol daar met elkaar nog een heerlijke kop koffie op en daarna de koffers in de auto en op weg naar huis.
Jagir had voor ons boodschapjes gekocht zodat we niet gelijk boodschappen hoefde te doen en ook stonden er mooie bloempotten voor ons klaar met een leuke kaart met daarin lieve woorden van de leden van de yogastudio.
Afscheid genomen van Jagir en Kamala en daarna gelijk naar pa en ma gegaan.
De jongens waren daar ook.
Ik was een gelukkig mens om de jongens en mijn ouders weer te zien.
 
Daarna weer naar huis en toen ik daar aankwam merkte ik pas hoe moe ik was van de terugreis, dus gelijk naar bed gegaan en als een blok in slaap gevallen.
 
De reis was nu echt voorbij.
Het was echt de reis van mijn leven met veel diepe indrukken en mooie momenten een reis om nooit te vergeten.
 
Lieve groeten Bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.