donderdag 9 mei 2013

Twaalfde dag, laatste dag op het resort.

Om shantih,

Deze dag vroeg opgestaan om een strandwandeling te gaan maken.
Eerst mijn oefeningen gedaan, daarna aankleden en naar het strand gegaan.

Op het strand raakte ik aan de praat met een Indiase jongeman van 23 jaar.
Hij liep met me mee en vroeg aan mij wat voor werk ik deed.Ook vertelde hij wat over zijn toekomstplannen.
En ondertussen hebben wij een heel stuk gewandeld.
Het was een fijn gesprek.

Terug op het resort gaan douchen en daarna gaan ontbijten.
Na het ontbijt samen met Kamala koffie gedronken en haar verteld over mijn strandwandeling.

Daarna samen voor de laatste keer naar het zwembad gegaan. Want morgen gaan we aan de rondreis beginnen.
Na het zwemmen afscheid genomen van de badmeester en de handdoeken vrouw.

Het was inmiddels alweer tijd voor de laatste behandeling.
Het was een lichte massage met als afsluiting warme olie over mijn voorhoofd.
De mannen die me al die tijd hebben behandeld een fooi gegeven met een dankwoord op de envelope.
En ze hebben nog wat foto's gemaakt tijdens de behandeling.
Na de behandeling cocosmelk gedronken en afscheid genomen van de artsen.

Het einde van het eerste deel van de reis is nu echt in zicht.
Het zal wel een omschakeling zijn van de serene rust die er heerst op het resort naar de drukte in Delhi.

s'Avonds lekker gegeten en genoten van een optreden met muziek en dans.
Na het eten afscheid genomen van Daniella, een gaste uit Zwitserland, en het bedienend personeel.

Op mijn kamer de koffer in orde gemaakt voor de volgende dag en mijn avond meditatie gedaan en daarna gaan slapen. Welterusten.

Lieve groeten Bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.