maandag 22 april 2013

Tiende dag, bezoek aan Palm Shore.

Om shantih,

Om 8.30uur opgestaan, oefeningen gedaan.
Toen naar het ontbijt, Kamala was er al, met haar mijn ervaringen gedeeld over het skypen met de jongens.

Na het ontbijt zijn we weer met de taxi naar Palm Shore gegaan.
Dit keer samen met een zwitserse vrouw Daniella, die we ontmoet hadden op het resort.
In Palm Shore aangekomen wat winkeltjes bezocht en foto's gemaakt.
Ook mijn yogapak opgehaald, eerst gepast en geshowd aan Kamala en Daniella.
Het stond me goed, ik ben er erg blij mee.

Na het shoppen nog wat gedronken in een restaurantje en daarna weer terug naar ons resort.
Om 15.00uur waren we weer terug.
Toen hebben Kamala en ik het huis waar we in verblijven nog laten zien aan Daniella en daarna was het weer tijd voor een behandeling.

Het was dezelfde behandeling als gisteren, voelde weer heerlijk aan.
Alleen de hoofd massage was een beetje pijnlijk, omdat ik wat last had van bultjes op mijn hoofdhuid.

Na de behandeling mijn mailbox bekeken en heelijk gedouched.
Na het douchen gaan eten samen met Kamala.
We gaan nu aftellen want over 2 dagen gaan we beginnen aan de rondreis.
Ik heb er zin in!!!

Om 22.45uur mijn avond meditatie gedaan daarna gaan slapen. Welterusten.

Lieve groeten Bhavandeep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.