zondag 30 december 2012

Voorpret deel 2

Het tweede deel van voorpret voor de reis naar India.
De afgelopen maand stonden in het teken van me verdiepen in de Kumbh Mela en in de Ayurveda.
Ik heb veel filmpjes bekeken via you tube die over de Kumbh Mela gaan.
Was heel indrukwekkend, maar daar echt zijn is toch wel wat anders.
Bij het kijken van zo'n filmpje mis je de energie en de geur die daar is op dat moment.
Nu het steeds dichterbij komt begint het al een beetje te kriebelen van binnen.
Nog een kleine maand en dan is het zover.

Ook de afgelopen maand de nodige vaccinaties gehaald bij de dokter en het visum aangevraagd.
Het visum aanvragen was nog niet zo eenvoudig.
Samen met Kamala een avond ervoor uitgetrokken, maar toen was het nog niet klaar.
Dus nog een middag ermee bezig geweest en toen was het grootste gedeelte geregeld.
Ik moest nog een werkgeversverklaring  laten maken.
Een collega van me was begin dit jaar naar India geweest en had de werkgeversverklaring nog op zijn pc staan.
Dus het was voor mij een kwestie van mijn eigen gegevens erin zetten en dit aan de werkgever af  geven.
Die heeft het netjes op papier gezet met bedrijfslogo en ondertekend met een stempel erop.
De papieren zijn inmiddels bij de ambassade, dus nu afwachten tot het visum klaar is.

Het leukste van de voorpret vind ik het vertellen over mijn reis aan anderen.
Dat voelt heel goed aan.
Ik krijg er een blij gevoel bij en het is ook leuk als andere het interresant vinden.
Dat ze dan vragen gaan stellen, wat het voor mij betekend om zo'n reis te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.